2014(e)ko abenduaren 15(a), astelehena

IRAKASLEAREN PAPERA

Metodologia kooperatiboa aurrera eramateko, irakasleak garbi izan behar du bere ohiko papera aldatuko dela. Beraz, irakasleak ezagutzen transmititzailea izateari utziko dio, ikasleei euren ikasketa-prozesuan gidatzeko asmoz. Hasteko, ikasleei autonomia eta erantzukizun gehiago emango zaie eta irakaslearen kontrola murriztuko da. Hala ere, irakasleak taldeko partaideen zereginak eta funtzionamendu arauak erabakitzen lagunduko die eta bakoitzaren zereginak betetzen direla ziurtatuko du.

Irakaslearen lan-tenporalizazioa eta dedikazioa ere aldatzen dira. Alde batetik, saioen aurretik beharrezkoak izango diren baliabideak eta erabiliko den metodologia zehatz-mehatz prestatu beharko du, oinarrizko edukiak eta helburuak lantzen direla ziurtatzeko. Bestetik, saioen ondoren, behaketaren bitartez, eta ikasleen iritziak kontuan hartuta, irakasleak ebaluazioa gauzatu beharko du. Bestalde, prozesuan zehar egiten diren ebaluazioen jarraipena egin beharko du. Azkenik, taldekide "ahulenen" arrakasta bermatzen saiatuko da.

Hau guztia kontuan hartuta, ikasketa kooperatibo esanguratsua gauzatzeko, aipatu beharrekoa da irakaslearen dedikazioa eskolaz kanpo funtsezkoa dela, . Hau da, ikasgelan gehienbat behaketari eta umeak gidatzeari emango du denbora. Hortaz, gelaz kanpo baliabideak, helburuak, proiektuak eta ebaluazioa aurrera eramateko denbora luzea eman behar du. Bestetik, metodologia berri hau eskolan ezartzeko, irakasleen etengabeko prestakuntza eta motibazioa oinarrizkoak dira.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina